Hallå

Det här är nog 4 eller 5:e gången jag skriver ett nytt "välkommen till min blogg" inlägg haha! men jaja, välkommen till min blogg. Tänkte ge det här med bloggandet ett nytt försök, så får se hur det går!

Ligger iallafall i soffan och har inte så mycket att göra så det är väll därifrån den här idén med att starta en ny blogg kom ifrån. Har faktiskt legat sjuk här i soffan enda sen i söndags dag ut och dag in tills idag då jag kände hur benen inte kunde vara stilla nå mer så jag gav mig ut på äventyr med lina. Käkade middag på church street, hur gott som helst! dock lång väntetid men lätt värt det. Efter det så kollade vi runt lite på sommarkväll och sen blev det hemåt. Känner dock att jag kanske skulle ha stannat hemma idag då jag trodde att halsen började kännas bättre, men nu börjar den kännas sämre igen så jag håller mina händer och fötter på att jag inte blir sjuk igen.
Ne nu börjar det bli mycket text här, vet inte vad jag ska hitta på nu. ´Facebooka´ lite kanske haha. Nej men godnatt då :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0